BedrijfsOnroerendGoed

Als bedrijfsmakelaar ingeschreven in de kamer bedrijfsmatig vastgoed en met meer dan honderd transacties de afgelopen jaren in commercieel vastgoed hebben wij ervaring, kennis van zaken en een groot netwerk opgebouwd. Gerrit Jan Heemskerk makelaardij o.g. is goed bekend met de regio Amstelveen, Amsterdam, Ouderkerk, Uithoorn, Aalsmeer, Badhoevedorp en Schiphol.

Bij verkoop en verhuur van bedrijfsmatig-onroerend-goed bereiken wij digitaal een groot zakelijk publiek, omdat wij zowel op Funda in business, als op Realnext staan. Daarnaast hebben wij een goed netwerk bestaande uit lokale ondernemers, winkelketens, maar ook gemeenten en vastgoedbedrijven.

Voor de aankoop en aanhuur kunnen wij voor u op zoek gaan de beste bedrijfsruimte of winkelruimte, in nauw overleg met u de onderhandelingen voeren en de contractvorming op ons nemen. Maar ook lopende huurovereenkomsten kunnen wij marktconform bespreekbaar maken met de verhuurder en in sommige gevallen openbreken.

Contractvorming voor bedrijfsmatig vastgoed en winkel vastgoed heeft geen geheimen voor ons. Recht, economie, kennis van vastgoed, wetgeving en marktontwikkeling, staan met elkaar in verband en wij kunnen u uitstekend van dienst zijn.

Verder geven wij graag advies over zaken als; beheer, samenstelling portefeuille, markt-waarde-berekening, onteigening, grond-waarde-berekening, transformatie, etc. Op het gebied van strategie, tactiek en uitvoering willen wij graag met u van gedachten wisselen.

Neem vrijblijvend contact met ons op.